TÜZES IMRE

Profession.hu, üzletfejlesztési és termékmenedzsment vezető

​Tüzes Imre az online toborzási piac és az ügyféligények ismeretét összehangolva azon dolgozik, hogy hatékony megoldásokkal támogassa a kereslet és kínálat találkozását.

Karrierjét a Vodafone Magyarországnál kezdte, ahol számos területen szerzett tapasztalatot, többek között részt vett a cég miskolci operációs központjának létrehozásában, valamint felelt a vállalat keresztértékesítési stratégiájának kialakításáért és irányításáért. 2011-ben elnyerte az Év dolgozója címet a Vodafone Global Hero program keretében. Részt vett az első hazai MVNO (Tesco Mobil) elindításában, majd annak ügyfélkapcsolati vezetőjeként dolgozott.

2013-ban igazolt a Profession.hu-hoz, ahol 3,5 évig a piacvezető állásportál ügyfélkapcsolati és operációs vezetője volt. Alapfeladatai mellett 2014 őszétől projektmenedzserként támogatta a Profession.hu Ringier Axel Springer cégcsoportba történő integrációját.

© 2020 The Independent Media Group

  • Facebook - Grey Circle