SAS ISTVÁN

reklámszakember,

címzetes egyetemi tanár 

"Negyven izgalmasan eltöltött év a reklámszakmában, benne közel kétezer saját reklám- és referenciafilmmel bizony – ahogy manapság mondani szokták – „nem semmi!” Persze, hogy jólesik az a sok kedves visszaigazolás, amit az „Ezt nem adom, ez disznósajt!” c. új könyvem kapcsán kapok, amely ennek a hosszú időszaknak a legérdekesebb, legviccesebb, legtanulságosabb történeteit eleveníti fel. De az igazat megvallva, már nem nagyon érdekel sem a nosztalgiázás, sem a régi idők bölcsességeinek felelevenítése. Egy dolog izgat, de az nagyon. Hogy képes vagyok–e ennek a „fene-nagy tapasztalatnak” a birtokában felismerni azokat a fontos trendeket, amelyek a reklámvilág legújabb próbálkozásai közt feltűnnek. Meg tudom–e különböztetni a web-korszak igazi fordulópontjait jelző reklámokat a hirtelen felkapott jópofaságoktól? És tovább tudom–e ezeket meggyőző módon adni a holnapi kihívások előtt álló szakembereknek? Az IMEC képzésén is ilyesmiről lesz szó; valami olyan újdonságról, aminek még nincs is jó magyar neve: hívjuk egyelőre” Engagement” marketingnek…"

© 2019 The Independent Media Group

  • Facebook - Grey Circle