PR KOMMUNIKÁCIÓ A GYAKORLATBAN - PROGRAM

Időpont: heti egy esti alkalom 17.30 - 20.00 óra között, szerdánként

Helyszín: ELTE BTK Főépület, 1088 Budapest Múzeum krt. 4-6.

 

1. alkalom

Felvezető előadások

  • A tanulás jelentősége a XXI. században. Mit érdemes tanulni? A kommunikáció, a személyes interakció fontossága

Bruck Gábor – Sawyer Miller Group, SMG Vezetői Akadémia, igazgató, tanácsadó

  • A kommunikáció fogyasztáspszichológiai, jelentésalapú megközelítésben

Dr. Hammer Ferenc - ELTE BTK Média és Kommunikáció Tanszék, tanszékvezető egyetemi tanár

 

A PR célja, eszközei, szerepe 

  • Definíció, célok, eszközök és kompetenciák

  • A PR elhelyezkedése a szervezetben, PR ügynökségek szerepe

  • A PR mit stratégiai és vízióképző funkció – vállalati stratégia vs. PR stratégia

  • Regionális vs. nemzetközi (globális) kommunikáció: piacok, üzenetek, eszközök

  • Corporate és termékszíntű kommunikáció

  • Vállalati kultúra, belső kommunikáció és külső PR összhangja

  • Az integrált kommunikáció elemei

Iglódi-Csató Judit –  GSK Pharma, kommunikációs, Market Access és kormányzati kapcsolatok igazgató

2. alkalom

PR2.0 - PR a XXI. században

  • PR vagy tartalom előállítás? Content marketing.

  • PR hatékonyság mérése, monitoring, teljesítménymutatók

Balatoni Zsófia - Uniomédia Communications PR ügynökség, tulajdonos - ügyvezető

 

A kommunikáció csatornái: a médiapiac szerkezete, működése

  • Médiakörkép: médiatípusok, médiapiaci szereplők, tendenciák, médiafogyasztás

  • Payed, owned, earned média összefüggései

  • Közösségi média szerepe

  • A jövő médiája

Ritter Ádám - Panmédia, médiaigazgató

3. alkalom

A médiatípusok működése I.: televízió - hírműsorok

  • Tematikus csatornák, hírcsatornák

  • Megjelenési lehetőségek hírműsorokban

Azurák Csaba - műsorvezető-szerkesztő, kommunikációs szakember

Médiatípusok működése II.: kereskedelmi televízió - szórakoztató műsorok 

  • Televíziós tartalomelőállítás, különös tekintettel a nagy tehetségkutató műsorok élő showjaira (Nagy Duett, Megasztár stb.)

  • PR együttműködési lehetőségek

  • Hogyan lehet ezt a tudást átvinni színpadi és egyéb produkciókra?

Illés Gabriella - producer, Tulipántünder Produkció, tulajdonos

 

4. alkalom

A médiatípusok működése III.: rádió

  • Kereskedelmi rádiók működési modellje, szerkesztési elvei

  • Zenecsatorna jellegzetességei

  • PR megjelenési lehetőségek a rádióban

Tiszttartó Titusz - MR2-Petőfi Rádió, csatornaigazgató

A médiatípusok működése IV.: nyomtatott sajtó - KEREKASZTAL-BESZÉLGETÉS

  • Magazinok működése, szerkesztési szabályok

  • Hogyan kell tálalni egy hírt - műfajok és kategóriák

  • PR-esekkel való együttműködés, a lap profiljának megértetése

Bus István - Playboy, főszerkesztő, Nők Lapja, korábbi szerkesztő-újságíró

Pál Zsombor - Kreatív / kreativ.hu, főszerkesztő, moderátor

Galambos Márton - Forbes, főszerkesztő

5. alkalom

 

A médiatípusok működése V.: online portálok

  • Online magazinok, portálok működése

  • Szerkesztőségek működése

  • Együttműködés a kommunikátorokkal

Gerentsér Imre - Ringier - Axel Springer, digitális igazgató

Speciális kommunikációs területek I.: Online és offline influencerek - „énmárka” építés 

  • Sztárok és influencerek

  • "Instagram sztárok és YouTube celebek"

  • Selfbranding

Dr. Guld Ádám, PTE Kommunikáció és Médiatudományi Tanszék, adjunktus

  • A közösségi média influencerei - KEREKASZTAL-BESZÉLGETÉS influencerekkel és menedzsereikkel

6. alkalom

Speciális kommunikációs területek II.: Milyen egy jó PR-es?

  • Feladatok, képességek, "soft skillek", kommunikáció

  • Az első számú vezető építése

Lenkei Anikó - coach, kommunikációs tanácsadó, IMEC stratégiai igazgató

7. alkalom

Speciális kommunikációs területek III.: Kríziskommunikáció

  • A válságkommunikáció alapelvei, eszközei – relevancia és aktualitás, esettanulmányok

  • Széles nyilvánosságot érintő tevékenységet folytató állami intézmény kommunikációja

  • Válságkezelés az egészségügyben: válság – tét és reputáció

Pintér Dániel Gergő - az MPRSZ Kríziskommunikációs tagozat elnöke, a Media 2.0 Communications alapítója, a METU oktatója

  • Kríziskommunikáció, issue management egy nagyvállalatnál, lehetséges stratégiák

  • Nyilvánosság és média: proaktív vs. reaktív kommunikáció

  • Külső és belső kommunikáció összehangolása

Horváth Magyary Nóra - K&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató

8. alkalom

KRÍZISKOMMUNIKÁCIÓS WORKSHOP

B. Csejtei Ildikó - IMEC, ügyvezető-alapító

Lenkei Anikó - coach, kommunikációs tanácsadó, IMEC stratégiai igazgató

9. alkalom

Speciális kommunikációs területek IV.: társadalmi célú kampányok és non-profit szervezetek kommunikációja

  •  A modern CSR szerepe – elvárások, stratégia és végrehajtás

  • A CSR program kapcsolódása a vállalati tevékenységhez

  • Non-profit szervezetek kommunikációja. Eltérés a vállalati szektor kommunikációjához képest

  • Miért éri meg egy vállalatnak támogatni egy non-profit szervezetet?

Beke Zsuzsa - Richter, Gedeon Nyrt,, kommunikációs vezető

Martin József Péter - Transparency International Magyarország, ügyvezető igazgató, TI London, kutatási igazgató

Gáncs Kristóf – Ökumenikus Segélyszervezet, kommunikációs igazgató

10. alkalom

WORKSHOP/ Assessment Center  

Vizsga (opcionális)

Konzultációk (opcionális) - egyeztetett időpontokban

B. Csejtei Ildikó - IMEC

Lenkei Anikó – IMEC

Oklevélátadó - szemeszterzáró

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

© 2020 The Independent Media Group

  • Facebook - Grey Circle