PERSONAL BRANDING A GYAKORLATBAN

megjelenés a világban - a siker titka...

Időpont: 2019. november 29-30.

 

1. NAP

9.00 - 9.20

KÖSZÖNTŐ, BEVEZETŐ

  • Personal Brading, én-marketing, személymárka: fogamak és definíciók

  • Miért olyan fontos a Personal Branding? Milyen területei vannak?

 

9.20 - 10.50

A SZEMÉLYMARKETING PSZICHOLÓGIÁJA

  • A személyiséglélektani (pszichológiai) megközelítés relevanciája

  • Az érvényesülés alapjai: (ön)ismeret

  • Ki miben a legjobb? – Személyiségtípusok és személyiségjellemzők (pl. extravertált és introvertált személyiségtípusok erősségei, gyengeségei)

  • Ismerd meg önmagad: személyiségteszt és kiértékelés 

10.50 - 11.00

KÁVÉSZÜNET

 

11.00 - 12.30

ÖNISMERETERE ÉS CÉLOKRA ÉPÜLŐ STRATÉGIA: A SZEMÉLY, MINT MÁRKA

  • Nem vagyunk egyedül: a pozicionálás jelentősége az adott szerktorban

  • "Szakmai versenytársak" meghatározása és a piac felmérése

  • Márkaértékek és USP-k beazonosítása

  • A SWOT analízis jelentősége

  • Egyediség és professzionális márkapozícionálás összefüggései

  • Stratégiaalkotás: karriertervezés, hosszabb és rövidebb távú márkastratégia

 

12.30 - 13.30

EBÉDSZÜNET

13.30 - 15.00 

GENERÁCIÓS ÉS ÉLETÍV ASPEKTUSOK A SELF-MARKETINGBEN

  • Csendes, boomer, X, Y vagy Z generáció – hova tartozom?

  • Generáció vagy életív megközelítés?

  • Karriertípusok és az életkor összefüggései 

  • Jellegzetes életívek és a hozzájuk kapcsolódó feladatok 

  • Különleges karrierek, rendhagyó életívek

  • Válsághelyzetek és megoldások az életpálya tervezésében

15.00 - 15.10

KÁVÉSZÜNET

15.10 - 16.40

HOGYAN CSINÁLJUK A GYAKORLATBAN? - AKCIÓTERV ÉS KIVITELEZÉS

  • Az akcióterv elemei: üzenetek, kommunikáció, megjelenés

  • A konzisztens üzenetek jelentősége (360fok)

  • Mindenkinek kell egy jó történet: storytelling és énmárka

  • A kommunikáció eszközei és csatornái, offline és online kommunikáció (honlap, LinkedIn, Instagram, YouTube)

  • A networking jelentősége - hogyan csináljuk?

  • Szakmai szövetségek, konferenciák és rendezvények, oktatás és mentorálás

  • Megjelenés, styling incl. vizualitás (fotó, videó)

  • Vállalaton belüli énmárkázás (különös tekintettel a multinacionális cégekre)

16.40 - 17.00

KÉRDÉSEK, SZEMÉLYES KONZULTÁCIÓ EGYEZTETÉSE

 

2. NAP 

9.00 - 10.30

VEZETŐI MÁRKAÉPÍTÉS

  • A PR-os feladatai: a pozicionálástól a nyakkendő igazításig

  • A saját énmárka és a vezetők építése közötti különbség

  • Hogyan kell egy vállalat vezetőjét pozicionálni?

  • Milyen lépéseket kell követni, és milyen eszközeink vannak?

  • Hogyan kell támogatni a vezető megjelenéseit?

  • Miben tudjuk segíteni a munkáját? Hogyan járulhatunk hozzá a sikeréhez, illetve ezáltal a vállalat sikeréhez

10.30 - 10.40

KÁVÉSZÜNET

10.40 - 12.00

A PROFESSZIONÁLIS ÉNMÁRKA: SZTÁROK ÉS CELEBEK FELÉPÍTÉSE

  • Mi kell ma a hírnévhez és a sikerhez?

  • Ahány élet, annyi cél: sikertípusok és jellemzőik

  • Siker és láthatóság: az ismertség típusai és fokozatai 

  • Mainstream celebek vs. online influencerek

  • Művészek, tudósok, sportolók, énekesek énmárkái

  • Best practice példák a hazai ismertségiparból

  • Az online influencer (meglepetés-vendég)

  • A mainstream sztár vagy celeb (meglepetés-vendég)

12.00 - 12.10

KÁVÉSZÜNET

 

12.10 - 13.30 KEREKASZTAL-BESZÉLGETÉS

"SZAKMAI CELEBEK": ÜGYVEZETŐK, KOMMUNIKÁCIÓS VEZETŐK, SZAKÉRTŐK ÉNMÁRKÁJA 

  • Hol és hogyan születnek a szakmai világ sztárjai?

  • Best practice példák a kezdő PR menedzsertől a legbefolyásosabb marketingvezetőig

  • Sikeres emberek kulisszatitkai 

  • Megjelenések kiválasztása, felkérések közötti szelektálás, tisztségek megválasztása

  • Szakmai szövetségek és a mentorálás  

  • Szakmai munka és az énmárka építés közötti kapcsolatok

  • A vállalaton belüli és a külső énmárkaépítés eszközei és összhangja 

  • Szakmaiság vs. bulváros megjelenések: hova lehet eljutni néhány év alatt? 

  • Speciális szakértők (bankár, orvos, pszichológus stb.)

Résztvevők: Horváth-Magyary Nóra, Illés Gabriella, Lenkei Anikó, Guld Ádám, B. Csejtei Ildikó

13.30 - 14.00

KÉRDÉSEK, KÁVÉZÁS ÉS SNACK AZ ELŐADÓKKAL

A képzés az IMEC és a Magyar Reklámszövetség által hitelesített oklevelet ad.

© 2019 The Independent Media Group

  • Facebook - Grey Circle