ONLINE KAMPÁNY TERVEZÉSI WORKSHOP

Hogyan kell hozzálátni egy kampány tervezésének?

Az üzleti célok, célcsoportok meghatározása alapján hogyan vesszük számba a lehetséges online csatornákat, eszközöket - beleértve a közösségi médiás felületeket?

Hogyan történik a különböző felületeken a tervezés, és hogyan mérjük a kampány eredményességét?

Milyen mutatószámok vannak?

Mi történik egy esetleges krízishelyzetben? Hogyan hat az a marketingkampányokra?

MINDERRŐL HALLHATSZ

WORKSHOPUNKON!

És nem csak elméletben, de konkrét esettanulmányokon keresztül saját magad is kipróbálhatod egy-egy kampány tervezésének főbb lépéseit és az utólagos eredmények értékelését.

Irányt mutatunk ahhoz is, hogy egy ügynökséggel való együttműködésnél hogyan érdemes briefelni, milyen elvárásokat lehet támasztani, és mire kell odafigyelni a kampány értékelésénél.

REGISZTRÁLJ MOST!

Időpont: 2018. november 7. 17.30 - 20.30 óra között

Helyszín: ELTE BTK Főépület, 1088 Budapest, Múzeum krt. 4-6.

 

A workshop díja: 15 000,- forint + áfa, azaz 19 050,- forint 

Jelentkezési határidő: 2018. november 1.

 

A résztvevők ajándékba kapnak egy online kampánytervezési toolkitet-segédanyagot is, amelyben a legfontosabbakat össze is foglaltuk, hogy a későbbiekben munkájuk során segítségül szolgáljon.

További információ: info@independentmedia.hu​

www.facebook.com/IndependentMediaEducationCenter

© 2019 The Independent Media Group

  • Facebook - Grey Circle