HORVÁTH MAGYARY NÓRA

PR szakember,

a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója

Végzettsége közgazdász. A Budapesti Gazdasági Főiskolai tanulmányai közben külföldön specializálódott marketingre és kommunikációra (Hanze Polytechnic, Hollandia illetve Manchester Metropolitan University, Anglia), majd PR másoddiplomát szerzett. Később TV riporter-szerkesztőnek tanult.

Szakmai pályafutását PR munkatársként illetve főmunkatársként kezdte különböző vezető magyar és nemzetközi kommunikációs ügynökségeknél, majd 6 éven át a Coca-Cola Magyarország közkapcsolati és kommunikációs igazgatójaként folytatta, jelenleg pedig 12 éve a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója.

Legnagyobb sikerei közé tartozik a Johnson&Johnson cég babaápolási termékeinek a magyar egészségügyi pr kommunikációja, a Coca-Cola nemzetközi termékminőségi válságának magyarországi kommunikációja, Magyarország eddigi legnagyobb brókerbotrányának válságkommunikációja, a K&H Csoport arculatváltási és márka-újrapozícionálási kampányának levezénylése és a K&H gyógyvarázs mesedoktorok társadalmi önkéntességi program elindítása.

Évek óta az EFFIE díj, az 50 Tehetséges nő illetve magyar fiatal és az 50 Legbefolyásosabb média személyiség zsűrijének tagja. Ezen utóbbi listának 6 évig és a 20 kreatív magyar nő összeállításnak is díjazottja. 2017-ben a legbefolyásosabb médiaszemélyiségnek választotta a Marketing és Média zsűrije. 7 bronz és 2 ezüst EFFIE, 1 IPRA Golden World Award, 2 CSR Best Practise és 2 Golden Lollipop díj birtokosa. Külföldi és magyar konferenciák illetve hazai egyetemek rendszeres vendégelőadója. Cégcsoportján belül és azon túl is fiatal szakemberek mentora.

© 2020 Independent Media Education Center

  • Facebook - Grey Circle