EMPLOYER BRANDING - HR MARKETING 

PROGRAM

KÉPZÉSI NAP I.

 

8.30 - 9.00 Érkezés, regisztráció

9.00 - 9.20 Megnyitó

9.20-10.50 KÖRNYEZET, TRENDEK

Változó világ, átalakuló munkaerőpiac, új kérdések - új válaszok

Inspiráció

  • Milyen világban élünk, milyen hatások érnek bennünket, amelyek meghatározzák a mindennapjainkat egyénként, cégként, munkavállalóként és munkaadóként

Munkaerőpiaci trendek, kihívások

  • Hogyan változik a munkáltatói márka szerepe az álláspiaci trendek hatására?

10.50-11.00 Kávészünet

11.00-12.30 ELMÉLET, FOGALMAK, DEFINÍCIÓK

Corporate Branding vs. Employer Branding

Employer Branding – új minőség

  • A rendszerváltás óta először lett keresleti a munkaerőpiac, ami új menedzsment szemléletmódot és kommunikációs feladatokat is jelent. Az Employer Branding sokaknak csodaszernek tűnik, ám közel sem az. Annál sokkal több: szemléletmód.

  • Corporate stratégia – szervezetfejlesztés – HR stratégia 

  • Az Employer Branding helye és szerepe a vállalati strukturában, kapcsolódása a vállalati stratégiához

 

Fogyasztói és munkáltatói márka

  • A fogyasztói és a munkáltatói márkaépítés lépései. Milyen párhuzamok és különbségek vannak?

  • Valóban új kihívások elé állítja a marketinges és kommunikációs szakembereket a fogyasztói és a munkáltatói márka építésének folyamatában a jelenlegi munkaerőpiaci helyzet?

12.30-13.00 Ebédszünet

13.00-14.40 HOGYAN?

Újszerű módszerek, megközelítések

Startup szemlélet a szervezetfejlesztésben

  • Mit jelent a munkáltató és a munkavállaló viszonyában a startup szemlélet, hogyan lehet azt egy hagyományos szervezet működésébe beépíteni? 

  • Milyen új megoldások vannak a meglévő munkatársak megtartására és fejlesztésére? 

Megtartás és belső kommunikáció

  • Új technikák a szervezeten belüli kommunikáció területén

  • Dolgozói elégedettség és megtartás

  • Külső-belső kommunikáció összehangolása

  • Különböző munkavállalói generációk motiválása

  

14.40-14.50 Kávészünet

14.50-16.10 HOGYAN?

Díjnyertes megoldások, best practice kampányok, újszerű módszerek

Munkáltatói márkaépítés a munkavállalói influencerekkel, és még sok más megoldással...

16.10-17.00 HOL?

Élhető munkahelyi környezet és Employer Branding

  • A munkahelyi ergonómia

  • Irodai design mint a bevonzás és megtartás egyik fontos eszköze

KÉPZÉSI NAP II.

9.00-10.00 EMPLOYER BRANDING ÉPÍTŐKÉSZLET

  • Milyen elemekből és hogyan áll össze a hatékony Employer Branding stratégia?

10.00-10.20 

Elmélet és stratégiai tervezés összegzése, ráhangolódás a workshopra

 

10.20-10.30 Kávészünet

 

10.30-12.00 WORKSHOP 1. rész

12.00-12.10 Kávészünet

 

12.10-13.40 WORKSHOP 2. rész

 

13.40-14.10 KONZULTÁCIÓ

 

14.10-14.30 ZÁRÁS

© 2020 Independent Media Education Center

  • Facebook - Grey Circle