BITTER BRUNÓ

szociológus, kommunikációs szakember

2008-ban alapította a Next Wave Europe digitalis kreatívügynökséget, amely Magyarország egyik első közösségi médiára és tartalommarketingre specializálódott ügynöksége lett. A Next Wave olyan nagy márkákkal dolgozott és dolgozik, mint a L’Oréal Paris, a Nike, a Danone, a UPC, az OTP Bank vagy az R-Time. Az ügynökség kampányait számos szakmai díjjal jutalmazták az elmúlt években, több alkalommal nyertek PRizma díjat, reklámhatékonysági Effie díjat, Arany Penge díjat, Social Media Best Practice és Kreatív Webvideó díjakat, 2012-ben pedig “Az Év Kommunikációs Ügynöksége” státuszt is megszerezte a Next Wave Europe.

Bitter Brunó az ELTE-n és az Utrecht University-n végzett tanulmányai után 2001-ben Budapesten szerzett mesterdiplomát, tudását később a Berlin School of Creative Leadership vezetőképző programjában bővítette. Oktatóként is aktív, az elmúlt években vendégelőadóként megfordult számos vállalati szeminárium és workshop mellett a CEU Business School-ban, a Moholy-Nagy Design Egyetemen és a Corvinus Egyetem Antal József Tudásközpontjában is.

© 2019 The Independent Media Group

  • Facebook - Grey Circle