BÁNHEGYI ZSÓFIA

Magyar Turisztikai Ügynökség, vezérigazgató-helyettes

 

Pályáját a Nestlé Hungária marketingosztályán kezdte, majd a KLM légitársaság budapesti irodájában dolgozott termékmenedzserként, később a közép- és kelet-európai régióért felelős ügyfélkapcsolati menedzserként. 2004-től a közös tulajdonosi háttérrel működő Helikon könyvkiadó és a Heti Válasz lapkiadó marketingigazgatója, majd a Heti Válasz lapigazgató-helyettese.

2010-től a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumban kommunikációs vezetői posztot töltött be. 2012-ben igazolt a T-Csoporthoz, eleinte a T-Systems marketingvezetője, majd 2015-től a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója. 2017-ben kinevezték a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgató-helyettesének.

Tanulmányait a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen folytatta. Az 1998-ban megszerzett közgazdászdiploma mellé egy évvel később az ELTE Jogi Továbbképző Intézetében jogi szakokleveles közgazdász posztgraduális diplomát is szerzett.

© 2019 The Independent Media Group

  • Facebook - Grey Circle