BALATONI ZSÓFIA

PR szakember, az Uniomedia Communications alapítója és társ-ügyvezetője

Az Uniomedia kommunikációs ügynökséget 2007-ben alapította Római Róberttel, aktív szerepet 2009 óta vállal az ügynökség életében. A cég Magyarország egyik vezető PR ügynöksége, árbevétele alapján 2011-ben a legnagyobb ügynökség volt. Az ügynökség Kelet-Európa 11 országában van jelen saját partnerhálózatán keresztül. Az Uniomedia ügyfélkörébe számos iparágból a legjelentősebb multinacionális cégek tartoznak, mint például a Coca-Cola HBC, a Heineken Hungária, a Nestlé, a Sanofi, a Telekom, a Microsoft, az Airbus, a Panasonic, az ING vagy az Aegon. Az ügynökség munkáját évek óta számos szakmai díjjal is jutalmazták, több alkalommal nyertek EFFIE díjat, Prizma díjat, Content Marketing díjat, munkájuk (egyetlen európaiként) felkerült az amerikai PR News versenyének shortlist-jére és 2014-ben a pénzügy kategóriában megnyerte a cég a European Excellence Award-ot is.

Zsófia diplomáját a Külkereskedelmi Főiskola és a L’Université de Picardie Jules Verne közös karán szerezte 1999-ben. Pályáját marketingesként kezdte a British American Tobacco-nál, foglalkozott márka menedzsmenttel és vezette a direktmarketing csapatot. 2005-től irányította a BAT Hungary CSR startégiájának kidolgozását és belső kommunikációs projekteket, majd 2008-tól a BAT kommunikációs és CSR vezetője volt. Óraadóként oktat magyar és angol nyelven CSR és kommunikációs tárgyakat a Budapesti Gazdasági Főiskola és az Advancia, Grande École de management (Paris) közös képzésén és a Budapesti Kommunikációs Főiskolán. 2014-től a Magyar kommunikációs Ügynökségek Szövetsége PR szekciójának az elnöke.

© 2019 The Independent Media Group

  • Facebook - Grey Circle